04/08/2014

July Favourites

IMG_8452.
Aattelin tulla taas heitteleen tänne blogin puolelle kuluneen kuukauden suosikkeja. Jos en ihan väärin muista, niin skippasin viime kuukauden 
suosikki-postauksen, mutta mulla ei oikein ollut mitään sen kummempia esiteltäviä. Nyt kuitenkin päätin ryhdistäytyä ja virkistää muistiani, 
että mistäs oon erityisesti pitänyt tässä kuussa. 
Ensimmäiseks mun mieleeni tuli kolme kappaletta huulituotteita, elikkäs Baby Lipsit ja YSL:n huulipuna. Jokaista näistä oon halunnut 
kokeilla jo kauan aikaa, ja YSL:n huulipuna on ollut yks semmosista tuotteista jota oon käynyt aina hypistelemässä kaupoissa. 
Nyt vihdoin kun mekin saatiin tänne Suomen kamaralle Baby Lipsejä, niin pakkohan mun oli käydä tsekkaamassa tilanne, 
ja samalla lähtikin kaksin kappalein mukaan. En ehkä sanois, että kaiken sen hypen arvoinen, mutta tykkään hirmusesti! 
Tohon Yves Saint Laurentin huulipunaan oon aivan korviani myöten rakastunut. Täydellinen sävy ja aivan ihanan tuntunen huulilla! 
Ei kaikkein halvin, mutta täysin hintansa arvoinen. 
IMG_8462.
Mun kasvoihini tulee tällä hetkellä todella helposti epäpuhtuksia ja välillä saattaa olla aika ärtsynkin näköstä meinikiä, mutta oon 
huomannut, että tää kyseinen kasvonaamio rauhoittaa mun ihoani huomattavasti, ja se pysyy hallinnassa vähintäänkin muutaman päivän. 
Ihan en pahimpina päivinä uskalla levitellä tätä kasvoilleni, mutta varsinkin siinä vaiheessa kun kaiken maailman epäpuhtaudet 
sun muut on rauhoittumaan päin. 
Ostin tän Smashboxin lumiväri trion laivalta, kun oltiin tulossa Tallinnasta kotia kohti. En oo vielä ehtinyt käyttää tätä kuin 
pari hassua kertaa, mutta se kohos kertaheitolla lemppareiden joukkoon! Aivan ihanat värit ja jokainen näyttää todella kauniilta luomella! 
IMG_8476.
Tää laukku lukeutuu myös mun Tallinna ostosten joukkoon. Mulla on jo ikuisuuden ollut ostoslistalla ryhdikäs ja hienon 
näköinen musta laukku, johon saa paljon tavaraa mahtumaan. Siellä Viru-keskuksessa poukkoillessani löysin Reserved nimisestä 
kaupasta juuri täydellisen yksilön. Tai oikeestaan kakskin.. Mallailin siellä ties kuinka kauan kahden laukun välillä, mutta 
lopulta päädyin kuvassa näkyvään yksilöön. Enkä vois kyllä olla tyytyväisempi valintaani! 

No comments :