31/07/2014

Day&Night

IMG_8367
IMG_8369
Moikka taas! Reilu viikko on taas vierähtänyt niin nopsaa, että en oo ehtiny edes tajuta! Paljon on ehtinyt tapahtua lyhyessä ajassa, mutta en oo kuitenkaan ottanut valokuvia niin paljon kuin olisin halunnut, joten sen takia pientä hiljaisuutta taas blogin puolella. Kavereitten kanssa on tullut treffailtua ja terassillekin oon vihdoin ja viimein ehtinyt. Auringon paisteesta ei ainakaan ole ollut pulaa, joten siitä on otettu kaikki ilo irti, aina kun vaan aikataulut antaa myöten. 
Syksynkin suunnitelmat alkaa pikku hiljaa selkeytyä, ja täytyy sanoa, että oon aikas innoissani! 
Mulla lyö tällä hetkellä pää ihan tyhjää, että mistä tänne blogin puolelle kirjoittelisin. Joten jos vaan teille tulee mieleen jotain mitä haluaisitte lukea, niin laittakaa ihmeessä ehdotuksia tonne kommenttiboksiin! Enemmän asukuvia? Viimeisimpä ostoksia? Sekalaisia kuvia? Vinkkauksia? Nyt vaan kommenttia tulemaan, niin saadaan tännekin ehkä enemmän sisältöä, kunnes taas saan mun ajatukset rullaamaan!! :)

2 comments :

Anonymous said...

Mitä teet syksyllä? :)

Sanni said...

Mulla on suunnitelmissa matkustelua, töitä ja vähän keikkailua :)