18/08/2014

Puhelimesta

phone photos

Kamera on yhä edelleen sen saman hyllyn päällä keräämässä pölyä, joten tällä kertaa sukelsin puhelimen syövereihin, ja etsin sieltä muutaman räpsyn tänne jaettavaksi. Osa on jo vanhoja ja osa sitten vähän uudempia. 

// Oltiin kävelemässä hotellilta kohti Tukholman vanhaa kaupunkia ja näkymät oli mun mielestä aikas kivat. //
// Alan jo pikku hiljaa tottua lyhyisiin hiuksiin, mutta en voi väittää etteikö mun olis vähän ikävä pitkiä hiuksia.. //
// Koska oon töissä ruokapaikassa, en oo voinut lakata kynsiäni koko kesänä (en oo jaksanut vaivautua niinä parina vapaapäivänä) Nyt mulla on kuitenkin kahden viikon "loma", joten melkein heti ensimmäisenä vapaapäivänäni lakkasin kynteni Lumenen gel effect lakalla. Ja oon muuten todella tyytyväinen kyseiseen lakkaan! //
// Miten tästäkin on jo yli kuukausi?! //
// Viime viikkoista asua //
// Mulla oli ihan järjetön makeanhimo, mutta herkkujen sijasta päätin syödä kulhollisen tuoreita marjoja! NAM //
// Oma naamahan se //

Jos jotakuta kiinnostaa seurailla mun tekemisiäni instagramissa, mut tosiaan löytää sieltä nimellä @sannimatilda

No comments :