20/08/2014

Comfy Cardigan

asu
IMG_8520
Pitkästä aikaa vähän asukuvia! Mulla on nyt töistä pari viikkoo vapaata, joten ehdin näkemään kunnolla kavereita ja ehkä saan tästä bloggailustakin paremmin kiinni. Eilen tosiaan näin kahvin äärellä kahta kaveriani ja siinä samalla Emmi nappas mulle muutamat asukuvat.
Eksyin taas tällä viikolla kauppareissullani vaatekaupoille ja Cubukselta lähti mukaan maailman mukavin neule. Oon ollut vähän epäileväinen tällä hetkellä vallitsevan neuletakki-trendin kanssa, koska mulla ei tota pituutta ihan hirveästi löydy. Aattelin, että olisin pelkkää neuletakkia koko tyttö. Ihastuin tähän kuitenkin heti, ja pystyn nyt jo ennustamaan, että taidan olla kääriytynyt tähän koko tulevan syksyn ja talven.
Tästä mun ihastuksestani taitaa kertoa vähän sekin, että jo tänään vedin saman neuleen uudelleen päälleni. Tosin tällä kertaa yhdistin sen mustiin farkkuihin, valkoiseen t-paitaan ja air maxeihin. Rento mutta samalla "trendikäs" asu.

No comments :