27/02/2014

Nike Air Max

Nike Air Max


Nyt  kevään lähestyessä mua on jälleen alkanut houkuttaa Niken Air Maxit. Jo viime vuonna seurailin niitten yhä lisääntyvää määrää kaupungilla ja blogeissa, mutta mulla ostaminen jäi vaan haaveeksi. Tänä vuonna kuitenkin aattelin, että josko nyt hommaisin kanssa oman parini ja liittyisin muiden lenkkarikäyttäjien joukkoon. Niinpä päädyin selaileen nettikauppojen sivuja ja kokosin tämmösen kollaasin. Harmi vaan, että joistakin noista väreistä ja malleista mistä tykkään ei valmisteta vaan kun miesten kokoja, jotka on auttamatta monta kokoo liian suuria mulle. Esimerkiks noi oikeen alakulman Air Max Essentialit kolahtaa ja lujaa, mutta ylläriylläri ne on miesten kokoa. Hei muuten, saa toki linkkailla tonne kommentteihin, jos joku sattumalta tietäis mistä sivuilta löytää helposti pieniä kokoja! :)
  Mun silmää miellyttää ehdottomasti eniten tommoset neutraalin väriset, harmaat ja harmaan sävyissä olevat tennarit, mutta toisaalta ei tommoset vähän värikkäämmätkään pahitteeks olisi mun asuja piristämään. Saa nyt nähdä mihinkä tulokseen loppujen lopuksi päädyn, kunhan vaan ensin metsästän jostain sopivaa kokoa olevat kengät! :D
   Mites te, kolahtaako teihin tennarit arkiasun kanssa? 

2 comments :

Digitaalinen liiketoiminta-blogi said...

Mulla on ihan sama ongelma! Lasten malleissa mulle löyty ainakin kokoja ja junkyardissa oli mun mielestä kivoja värejäkin:) ainakin viime viikolla oli vielä:D

Sanni said...

Niin ärsyttävää! :D Okei kiitti täytyy vie kattella kun selasin sen tänään super nopee läpi :D