03/03/2014

February Favourites

Aika monessa muussakin blogissa nähdyt kuukauden suosikit on löytäneet tiensä nyt myös mun blogiin. Koska en hirveen usein ehdi kameran kanssa kotoa poistumaan, kun velvollisuudet hönkii niskaan, ajattelin pitää aamulla nopean tauon lukemisesta ja kuvata teille mun tän kuun suosikit. Kuten näkyy, niin tavaraa on aika niukasti ja laidasta laitaan, mutta se johtuu täysin siitä, että mun helmikuu ei tosissaan ollut kaikkein tapahtumatäyteisin, paitsi tietenkin penkkariviikko. Ja hyvin mahdollista, että tää maaliskuu tulee meneen aika samalla kaavalla, mutta josko sitten sen jälkeen vähän parantaisin tapani etenkin tän blogisfäärin puolella. :D
Gossip Girl DVD-boksi Real Techniques expert face brush silver rings Urban Decay Naked basics palette Ripped (boyfriend) jeans 
Oon tainnut mainita teille tästä ennenkin, mutta oon aivan täysin koukussa sormuksiin, ja mitä enempi sen parempi! Haluasin ehdottomasti keräillä kokoelmiini enemmän midi ringsejä, koska ne on mun mielestä aivan älyttömän sulosia ja tuo pientä erilaisuutta "normaalien" sormusten joukkoon. 
Gossip Girliin oon ton kaikki tuotantokaudet sisältävän boksin tuloksena hullaantunut jälleen ihan täysin. Oon melkein ehtinyt jo kutoskauteen saakka, enkä halua, että se loppuu! Oon kyllä nähnyt jaksot jo kertaalleen, mutta voiko joku tosissaan väittää pystyvänsä vastustamaan Blaria ja Chuckia?! 
Siitä lähtien kun sain Real Techinques expert face brushin ja Urban Decayn Naked Basics paletten käsiini ne on olleet aivan must pitää lähettyvillä, kun meikkamisesta on kyse. En enää tuu eläessäni vaihtaan mihinkään muuhun meikkivoidesiveltimeen, koska nyt oon oikeesti löytäny sen ainoon ja oikeen. Ei näitä meikkisiveltimiä oo turhaa kehuttu! Kannattaa ehdottomasti kokeilla jos vaan jostain löytää! Urban Decayn Basics luomiväripalettia taas käytän aika lailla joka päivä, kun naamaani meikkiä sohin. Noilla kivoilla mattaväreillä saa aikaseks täydellisen arkipäivän luomivärilookin, ja miksei vaikka illankin! Mun paletista eniten kuluu sävyt W.O.S ja Naked 2. 
Sit noihin ah niin ihaniin farkkuihin! Ostin ne joskus tammi-helmikuun vaihteessa BikBokista. Taisin täällä blogissakin mainita, kuinka mulla jäi mieleen kaivertaan yhdet farkut, no nää ne nyt on! Juuri sopivalla tavalla boyfriendit (vaikka ei ne taida virallisesti olla minkään maan boyfriendit, vaan vähän vaan väljempää mallia) ja revityt! Tykkään oikein tosi paljon, enkä malta odottaa, että saan yhdistellä niitä keväisempiin ja kesäsempiin yhdistelmiin! Näilläkin keleillä haluaisin pitää jalassa vaan ja ainoastaan noita farkkuja! 

2 comments :

essssiw said...

Mistä oot saanu ton urban decayn naked paletin?:) oon niin kauan himoinnu tota ja haluan sen itelleni!!

Sanni said...

Kaveri toi sen mulle Lontoosta. :)Urban Decay meikkejä ei taida vieläkään löytyä Suomesta :/