02/07/2013

And I’m Gonna Shine Like A Star Cause I’m The Only Me In This World

keltaiset paidat Vero Moda / kengät Mango / neule ja koru Only / aurinkolasit ja hame H&M / Geek-paita topshop (laukku vanha)

Vihdoista viimein oon löytänyt sitä väriä vaatekaappiini! Ainakin siis kolmen paidan ja kenkien verran. Alku sekin! Kaikkiin muihin ostoksiini oon enemmän kuin tyytyväinen, mutta noi kengät, noi ihanat kengät, ei meinaa millään pysyä mun jalassa! Sen siitä saa, kun jalankoko on 35-36, missään ei oo niin pieniä popottimia. Nyt varmaan herää kaikilla kysymys, että miksi et kokeillut kaupassa. No kokeilin mää, mutta kaupoissa tykätään köyttää ne kengät yhteen niin, ettei niillä voi ottaa ainuttakaan kunnon askelta eteen päin. Ehkä vielä keksi ratkaisun jolla saan noi kengät pysyyn jalassa, onneksi on ainakin noi remmit joita voi kiristellä!

Topshopkin teki mulle tempun, kun ilmotti, että toista paitaa jonka tilasin ei enää olekaan varastossa, joten sitä ei voida lähettää. Nyt jäin sitten ilman toista paitaa, mutta tulipahan edes se paita perille, mitä oon jo kauan aikaa katsellut ja miettinyt, että raaskisinko ostaa. Sopivasti aleista löytyi, ja olihan se aivan pakko klikkailla ostoskoriin!

Kokosin mielestäni aikas kivan asun noista mun ostoksistani, ja ehkä joku päivä rohkaistun vetäiseen sen päälleni. Oon päättänyt, että alan käyttää enemmän hameita ja mekkoja, koska ne on mun mielestäni niin kivan näköisiä muiden ihmisten päällä!

5 comments :

Anonymous said...

Höh, oisin halunnu nähä kaikki vaatteet epäviikattuina.. Ihanan värikkäitä löytöjä! :)ja btw, toi sananvahvistus kommentoidessa on pain in the ass! :D

Sanni said...

kyllä noi kaikki varmaan tulee näkymään ennemmin tai myöhemmin asupostauksissa! :) En edes tiennyt, että mulla on semmoinen sanavahvistus käytössä :D

Siiri Stiina said...

Ooo aivan ihania :D tuo Geek-toppi ja raitahame yhdistelmä hipoo täydellisyyttä, ihan meitsin makuun! Mukava blogi muutenkin :)

Miisa said...

oii ihania vaatteita! :) paljon oli postimaksut kun tilasit topshopista?

Sanni said...

kiitoskiitos! :) Sie oli just joku ilmainen postimaksu koodi, niin en osaa yhtään sanoo paljon se normaalisti on :/