04/09/2014

August Favourites

IMG_8684
Huhhuh mihinköhän nää kaikki kuukaudet oikein katoaa! Tuntuu kuin vasta oisin tehnyt postauksen mun heinäkuun suosikeista ja tänään 
havahduin ajatukseen, että nyt on jo elokuukin takanapäin! No, pitemmittä puheitta niiden suosikeiden kimppuun.
Kuten oon maininnutkin, olin kesän ajan töissä pikaruokalassa. Koska työpaikalla ei saanut käyttää kynsilakkaa, en jaksanut vaivautua 
edes vapaapäivinäni lakkaamaan kynsiä. Nyt on kuitenkin hampurilaisten paistelut tältä kesältä ohi, joten oon taas avannut mun 
kynsilakkalaatikkoni oven. Eristyisesti oon tykännyt Lumenen gel effect lakoista, joita onkin mun varastoihini kertynyt useampi 
kappale lähiaikoina. Lakka näyttää kauniilta ja pysyy siistinä kauan aikaa! Tykkään!
IMG_8726
Voisinpa vaan todeta sen, että koukussa ollaan. Ja pahasti. Mun on jo siitä hypen alkuajoista lähtien pitänyt klikata 
Orange Is The New Black Netflixistä pyörimään, mutta en vaan ollut saanut aikaiseksi. Nyt oon kolmen viikon aikana 
saanut katsottua melkein kaikki ilmestyneet jaksot, ja odotan jo kärsimättömänä kolmos tuotantokautta. Onko siellä muita, jotka 
on jäänyt ihan tän sarjan lumoihin?
IMG_8755
Kesän aikana tuli lähinnä käytettyä joko ballerinoja tai mun super rakkaita Steve Maddenin sandaaleita, sillä niillä helteillä ei hirveästi 
tehnyt mieli laittaa jalkaan tennareita saatika sitten lenkkareita. Nyt kuitenkin kelien taas viilentyessä, oon huomannut, että jalkaan eksyy 
todella usein Nike Air Maxit. Tuo vähän jotain erilaista asuun ja noilla on mukava tepastella työmatkoja. Nää kengät tulee 
olemaan tänä syksynä kovassa käytössä se on varma. 

No comments :