01/06/2014

Graduation

IMG_7738.
IMG_7544.
IMG_7655.
blogii.
IMG_7727.
IMG_7693.
Aivan ihana ja unohtumaton päivä! Nyt mäkin oon ylioppilas. Siinä vaiheessa kun painettiin lakit päähän olo oli todella onnellinen ja helpottunut. Me tehtiin se! Ja vielä huippu tuloksin! Meinasin parit kyyneleetkin päästää siinä puheita kuunnellessa, mutta onnistuin pitämään itseni kasassa. Mun tulee kova ikävä Rellua ja kaikkia opiskelukavereita, toivottavasti vielä nähdään mahdollisimman usean kanssa. Muutaman kerran kolmen vuoden aikana mun tuli mietittyä, että valitsinko mä lukioni oikein, sovinko tänne ollenkaan. Mutta jos totta puhutaan en olis voinut sopia paremmin mihinkään muuhun lukioon. Mulla oli mahtavat kolme lukiovuotta. Tutustuin ihaniin ihmisiin ja sain paljon hyviä muistoja. KIITOS! 

No comments :