24/03/2015

Nahkatakkinen Tyttö

asukuva8
Mun tyyli on kaikessa yksinkertaisuudessaan aika rentoa ja simppeliä. Rakastan yli kaiken erilaisia tennareita ja löysiä yläosia. Vielä muutama vuosi
takaperin yritin lähes pakolla sisällyttää mun pukeutumiseen korkokenkiä ja erilaisia ns. siistejä paitoja (tajuaako yhtään mitä haen takaa haha), mutta
ei ne ikinä tuntuneet omalta. Oon maininnut täällä blogissa jo noin tuhat kertaa, ja te ootte varmaan itsekin huomanneet, että en myöskään
 hirveästi käytä erilaisia värejä. Tässä just muutama viikko siten naureskelin kuinka mun koko vaatekaapin sisältö on ihan täysin saman
sävyistä; mustaa, harmaata, valkoista ja denimiä. Näissä kuvissa näkyvä asu on yks mun ehdottomista luottoasuista, joka on helppo kiskaista
päälle aina kun vaatekriisi yllättää, eli aika usein haha.
aasukuvaFotorCreated
asukuva7
asukuva5
asukuva2
asukuvaFotorCreated
jacket H&M / sweater BikBok / jeans Dr. Denim / bag Monki / sunglasses Gina Tricot / shoes Converse
asukuva

No comments :