30/03/2015

March Through My Phone

ppuhelin
// Aikas vaaleanpunapainotteinen kuva! Jos totta puhutaan niin kuva oli täysin lavastettu, mutta voin silti suositella luettavaksi Vettä 
Elefanteille, oon lukenut sen pari kertaa ja tykkään paljon. //
// naamakuva //
// Tykkään niin paljon mun Gina Tricotin kevättakista (x), mutta harmi vaan ton takatalven takia sillä ei oikein tarkene tuolla hyytävässä 
tuulessa. Nyt sormet ristiin, että ne lämpimät kevätkelit saataisiin kohta takaisin! //
// Erilaiset braletet on tehny useita esiintymisiä monissa blogeissa ja lehdissä, joten päätin itsekin käydä metsästämässä itselleni oman 
kappaleen. Omani löysin Cubuksesta! //
// Silloin kun vielä oli lämmintä ja aurinkoista. Toi appelsiini-sitruuna mehu oli ihanan piristävä! Täytyisi taas mennä testailemaan
 jotain uutta juomaa. //
// lukuhetki //
// Mun lemppari iltapala/välipala; Jugurttia, pellavarouhetta, mysliä ja mustikoita. Nam! //
// Oon jo muutaman viikon silmäillyt Hennesillä mustia lappuhaalareita, mutta en ikinä viitsinyt kokeilla niitä. Ajattelin, että ei ne voi mulle sopia. 
Lauantaina kaupoilla pyöriessä päätin kuitenkin ottaa ne mukaani sovituskoppiin, ettei ainakaan tarvi turhia mietiskellä että sopisko vai ei. 
Heti kun sain haalarit jalkaani tiesin, että mun on ihan pakko kiikuttaa noi kassan kautta kotiin. Niin ihanat! Mitäs mieltä te ootte 
tästä lappuhaalaritrendistä? Hot or not? //
// Nätti auringonlasku kauppareissulla kuvattuna. //

No comments :