29/12/2014

What I Got For Christmas

Kuten viime vuonna, ajattelin myös tänä vuonna tehdä postauksen mun saamista joululahjoistani. Vaikka lahjapaketteja on aina kiva availla, on
iän myötä huomannut että joulussa kaikkein kivointa on kuitenkin se aika jonka voi viettää perheen ja sukulaisten kanssa. Ja totta kai se ruoka
tulee hyvänä kakkosena.
IMG_1096
Iskin silmäni tähän lamppuun jo muutama vuosi sitten, ja tänä vuonna se paljastui paketista. Mun mielestä se on vaan niin kaunis ja tyylikäs.
IMG_1107
Vähän vaaleanpunaiselta näyttää tän kuvan tavarat haha. Rakastan saada lahjoina kaikkia erilaisia saippuoita ja rasvoja, sillä jostain syystä niihin
ei tule panostettua niin paljon, kun itse ostaa kaupasta.  Normaalisti lähtee mukaan jotain ihan perustavaraa. Jo muuten tosta beauty blenderistä
 voisin sanoa tässä sen verran, että se todella on kaiken sen ylistyksen arvoinen!
IMG_1119
Oon haaveillut jo kauan aikaa Daniel Wellingtonin kelloista ja sitä kellokuumetta ei ole yhtään helpottanut, että ne ovat vilahdelleet ahkerasti lähes
 jokaisessa blogissa viimeisen vuoden ajan. Tänä vuonna pukinkontista kuitenkin löytyi hopeareunuksinen kello mustalla nahkarannekkeella, ja mun
mielestäni ehkä kaikkein kaunein kello. Käytän rannekelloa lähes päivittäin ja voisin veikata, että tämä tulee löytymään mun ranteesta aikas usein.
IMG_1140
DVD-kokoelma sai myös täydennystä One Directionin uudella kiertue-leffalla sekä The Fault In Our Starsilla. Molemmat oon jopa jo ehtinyt
katsomaan joulun jälkeen. WWA-DVD:tä katsellessa oli ihana muistella viime kesän keikkaa sekä fiilistellä kesän tulevia keikkoja.
IMG_1152
IMG_1185
Totta kai niistä paketeista paljastui myös niitä paljon toivottuja astioita. Iittalan Essence-punaviinilaseja sain yhteensä kahdeksan kappaletta ja
kuoharilaseja neljä kappaletta. Mun mielestä nämä viinilasit on yksiä kauneimmista, jos nyt viinilaseista niin voi sanoa. Oon jo hyvissa ajoin
alkanut keräillä Teema sarjan kippoja ja kappoja, ja nyt sain täydennystä niihinkin kokoelmiin. Ihanaa, että sitten kun muuttaa, niin on ainakin
astiat valmiina kaapeissa!
IMG_1204
Tän joulun pehmosin ja lämpösin lahja oli Cubuksen harmaa oloasu. Kauan aikaa vierastin ajatusta siitä, että yläosa ja alaosa olisivat samaa väriä, 
mutta alan lämmetä pikku hiljaa. Oonkin lähestulkoon joka päivä joulun jälkeen ollut kääriytyneenä tähän aina kun vaan on ollut mahdollisuus. 
Mitä kaikkea te saitte lahjaksi? 

No comments :