30/12/2014

Vuosikatsaus 2014 osa 2


vuosi kesä heinä2
Kesä- ja heinäkuun aikana ehti tapahtua hurjasti aivan mielettömän kivoja asioita. Kesän alkuun oli heti pääsykokeet, mutta kun ne oli
hoidettu alta, oli aika suunnata kohti Tukholmaa. Kolmen vuoden odotuksen jälkeen pääsin vihdoin One Directionin keikalle, ja se oli ihan mahtava
kokemus. Keikan lisäksi vietettiin kahden päivän miniloma Tukholmassa shoppaillen ja kaupunkia kierrellen.  Tukholmassa ollessa sain myös
erittäin mieluisan soiton, jossa mulle kerrottiin, että mulle olis tarjolla kesätyöpaikka Särkännniemessä. Töiden ohella tuli myös vietettyä niin
paljon aikaa kavereiden kanssa kuin vain mahdollista.
vuosi kesä heinä
Heinäkuun alussa oli luvassa Ruisrock-viikonloppu Turussa. Jäi ihan hirvee määrä kivoja muistoja ja näin kaksi mun lempibändiä livenä, kuten
myös monia muita hyviä artisteja. Kova työtahti jatkui, mutta se ei haitannut mua ollenkaan. Ehditiin kuitenkin kavereiden kanssa grillailla ja
vaihtaa kuulumisia. Heinäkuun puolessa välissä päätin myös leikata hiukseni lyhyiksi, enkä ole katunut päätöstä! Lähdettiin myös perheen kanssa
minilomalle Tallinnaan, kun mulle sattui vapaa viikonloppu töistä.
Kaikin puolin ihan mahtava kesä, josta jäi käteen paljon ihania muistoja. 

No comments :