21/11/2013

Phone Pics

Voisin selitellä pitkät pätkät mun hidasta postaustahtia, mutta taidan säästää teidät siltä tällä kertaa. Sen sijaan saatte lukea mun kuulumisia muutamalta viikolta näin puhelinräpsyjen muodossa :)
1. Lakkasin heti uusilla lakoilla kynteni ja tykkään kyllä kovasti! 2. Viikonloppuna otin vihdoin itteeni niskasta kiinni ja putsasin mun talvikenkäni. Nyt kehtaa taas kävellä ympäriinsä. 3. selfie 4. Vieläkin on kova ikävä takasin Hurtsin keikalle. 
5. Käytiin eilen kavereitten kanssa katsomassa uusin Nälkäpeli leffa. Mun täytyy myöntää, että oon massiivinen Nälkäpeli-fani, ja ensimmäisen elokuvan ja kirjojen jälkeen mulla oli aika kovat odotukset ton Vihan liekit-elokuvan suhteen. Elokuva ylitti kaikki mun odotukseni ja kaks ja puol tuntinen vaan vilahti ohi. Suosittelen ehdottomasti kaikille! 6. Tein virheen ja päädyin selaileen vuoden takasia Brighton-reissun kuvia ja matkakuume senkun kasvaa... 7. Mulla on tainnut ihan kokonaan jäädä täällä blogin puolella mainitsematta, että useampi viikko takaperin oltiin kahden kaverin kanssa Cheekkiä katsomassa Tampere Livessä. Jotenkin ihmeen kummasti päädyttiin eturiviin ja oli kyllä tosi hyvä keikka! 8. Nyt on taas alkanu tää aika jaksosta, kun testataan, että onko sinne päähän jäänyt mitään..
9. Alottelin mun lauantaini rennosti kahvikupposella musiikkia kuunnellen. Arjen luksusta :) 10. Rakastan kynttilöitä yli kaiken! Niillä saa aikaiseksi niin ihanan tunnelman. 11. Pidettiin kaveriporukalla muutama viikko sitten ihana leffailta. Syötiin hyvin ja naurettiin paljon. 12. Jonkun lauantain viihteelle lähtö-asu

No comments :