06/02/2015

Olympus PEN Lite E-PL5

IMG_1755
Niinkuin viime postauksessa mainitsin, mun tuli pari päivää sitten tehtyä kiva ostos. Mun on jo kauan aikaa ollut tarkoituksena ostaa uusi kamera, 
sillä en enää ollut kovin tyytyväinen mun Canon 1100D:n laatuun (vaikka välillä se vielä jaksoi yllättää!) Kauan aikaa vertailin eri kameroita 
ja punnitsin vaihtoehtoja, ja lopulta päädyin semmoiseen kameraan kuin Olympus PEN Lite E-PL5. Ja onhan tää nyt sata kertaa näppärämpi 
kantaa mukana kuin semmoinen iso järkkärimötikkä! Ihan hirveästi en ole vielä kuvaillut, mutta olen jo ehtinyt huomata suuren 
eron mun vanhaan kameraan. Kaikkien asetusten ja näppäinten opetteluun menee hetkensä, mutta harjoitus tekee mestarin, eikös se sanonta 
näin mee. Kameran rungon lisäksi pakettiin kuului myös M.zuiko Digital 14-42mm objektiiviNyt jo malttamattomana odottelen, että
 pääsisin ihan kunnolla kuvailemaan ja testailemaan tätä uutukaista!
IMG_1753
IMG_1756

2 comments :

Unknown said...

meiltä löytyy toi sama olympus ja se on tosi hyvä! :)

Sanni said...

Kiva kuulla positiivisia kokemuksia! :)