07/01/2014

Goodness Gracious


Tää vuosi on näköjään alkanut vähän hiljasemmissa merkeissä täällä blogin puolella, mutta ei anneta sen hidastaa. Loma meni lähinnä kotona löhöillessä ja lukiessa. Kahlasin melkein kaikki The Mortal Instruments kirjat läpi ja oon aivan koukussa. Vielä on jäljellä vitonen, mutta se on loppuunmyyty koko kaupungista. Ja totta kai kutos osakin lukematta, koska se nyt ei oo vielä ilmestynyt. 
Näinhän mä lomalla kavereitakin, mutta kamera on pysynyt koskemattomana. Mun motivaatio valokuvaukseen on tällä hetkellä nolla, mutta eiköhän se siitä! Johtuu varmaan vaan tosta harmaudesta ja valonpuutteesta. 
Tänään palattiinkin sitten takas koulun penkille. Mun unirytmi on heittäny koko loman ihan häränpyllyä. Oon mennyt nukkuun siinä kolmen maissa ja herännyt puolenpäivän jälkeen. Ei hyvä... Nyt pitäis taas päästä mukaan arkeen. Onneks tänään oli pehmee pudotus ja koulu alko vasta yhdeltätoista. Sai rauhassa raahautua bussipysäkille. 
Toivottavasti teillä kaikilla oli rentouttava loma! 

p.s Arvostaisin hirmusesti postausehdotuksia, koska mun pää lyö tällä hetkellä tyhjää. Laittakaa ehdotuksia tonne kommentteihin, niin helpotatte hirveesti mun ajatuspulaa! :)

No comments :