12/10/2013

People Are The Prettiest When They Talk About Something They Really Love With Passion In Their Eyes

Tulin näin lauantai aamupäivän kuluksi esittelemään tänne blogin puolella muutamia mun viime viikkojen ostoksia. Housuja ja meikkivoidetta lukuunottamatta kaikki on löydetty jonkin näkösestä alennusmyynnistä, ja täytyy sanoa, että oon aika tyytyväinen näihin löytöihin.
  Mun vapaaviikolla päätin pyörähtää yks päivä keskustassa lähinnä koulukirjoja ostamassa, mutta tietenkin päädyin tarkastaan myös kauppojen valikoimia. Ja hyvä että päädyin, meinaan bongasin Ginan alennushyllystä noi rannekorut, joita olin jo normaalihintaisina katsellut, mutta en ollut raaskinut ostaa. Nyt -50% alennuksella hinta ei kirpassut olleskaan pahasti, niin täytyihän ne kiikuttaa kotiin.
  Torstaina kun sukelsin ihmismeren sekaan Stockmannin Hulluilla Päivillä käymään, löysin sieltä kaikki mitä kuvastosta olin katsellutkin: neuleen, ripsivärin ja The Great Gatsby DVD:n. Nappasin mukaan myös L'Oréalin meikinpohjustusvoiteen.
  Siinä kaikki nyt tällä kertaa. Jos teillä on jotain toivepostauksia mielessä, niin ehdotelkaa ihmeessä tonne kommenttien puolelle, meinaan niitä olisi mukava saada! :)

No comments :