18/08/2013

There Are Many Things That I Would Like To Say To You But I Don’t Know How

Tässä koulun alkaessa tajusin yhden karun tosiasian: mun valkoiset Converset on aika lailla käyttökelvottomat. Ne oli muutama päivä sitten noin kolmatta kertaa pesukoneessa, ja nyt ne on reilun viikon ajan puhtaan valkoiset, mutta auta armias minkä näköisiksi ne kohta taas tulee. Jotenkin se lika tarttuu nyt helpommin..  Ja kaiken kukkuraksi kenkä parkojen liimaukset alkaa pettää, joten mun täytyy yrittää liimailla niitä kasaan.. Sanomattakin selvää, että tän vuoden lukiokalenterin Stadiumin tennarialennus ei olis voinut tulla parempaan väliin, ja lähdinkin toissapäivänä Stadiumiin katsastelemaan Converse valikoimaa.
  Kenkähyllylle päästyäni rupesin miettimään, että haluanko viininpunaiset Converset, jotka piristäisivät vähän asuja vai haluanko ottaa varman päälle ja valita mustat Converset. Loppujen lopuksi viininpunaisista ei ollut kokoja jäljellä, joten mustat lähtivät matkaan. En uskaltanut ostaa talvea vasten valkoisia Converseja, koska alle kuukausi ja ne olis samassa jamassa kuin vanhat tossut. Keväällä sitten.
  Päädyin samana päivänä myös pyörähtään Gina Tricotissa ja kun kävelin laukkujen ohi, niin tajusin, että en omista yhtä ainutta mustaa pikkulaukkua, johon mahtuisi muutakin kuin puhelin. Jos oon halunnut yhdistää asuun mustan laukun, niin oon sitten raahannut mukanani valtavaa laukkua. Niitilaukku oli muutenkin kiinnittänyt mun huomion jo heti kun astuin kauppaan sisään, joten kuljetinkin sen sitten kassan kautta.
  Nyt on hyvä kohdata syksy uusien ehjien kenkien ja hienon laukun kanssa. :)
 

No comments :