29/04/2013

Life Is Short. Buy The Damn Shoes

Lauantaina mua odotti paketti postissa ja sieltä paljastui lisäystä mun ihanaiseen Converse perheeseeni. Oon aivan täysin 100% (okei, ehkä 95%, käytän mä kesällä ballerinoja) Conssi-tyttö. Tällä kertaa saapui mun ihka ensimmäiset lyhytvartiset tossuni ja oon näihin todella tyytyväinen. Näin kesää ajatellen olisin ehkä voinut valita jonkun pirtsakamman värin, mutta tää kyseinen on sävy on houkutellut jo kauan aikaa. Mun käsittääkseni tätä väriä ei myydä missään kaupoissa, sillä ei ainakaan eteen ole sattunut. Ei edes Britessä. Joten Spartoolta lähti tilaukseen.


2 comments :

Lusk said...

Hi there :) love your blog! You have such lovely pictures.

Enjoyed looking around.
would be nice to hear from you :)
Lucy xxx
http://aeroplanewishes.blogspot.co.uk/

Sanni said...

oh thank you so much! :)xx